nie tylko płytki...

Design to fundament marki GROHE. Nasza filozofia tworzenia wzorów, ukierunkowana na klienta, wyrasta z przekonania, że dobry wzór musi współdziałać z forma i funkcjonalnością. Tworzymy emocjonalna więź między unikalnością armatury GROHE a jej użytkownikiem. Zespół projektantów GROHE pod kierownictwem Paula Flowersa, wiceprezesa GROHE ds. projektów zdobył tytuł red dot: design team of the year. GROHE jest pierwszym producentem w branży sanitarnej, który otrzymał tę znamienitą nagrodę. Red dot: design team of the year award, przyznawana jest co roku „międzynarodowym zespołom projektantów, których działania są nieustannie innowacyjne”. Ciągłość tradycji wzornictwa, specjalistyczna wiedza i poszanowanie dla wartości reprezentowanych przez markę GROHE to tylko kilka z licznych zalet, jakie daje własny zespół projektantów. Technologia, jakość i wzornictwo to kluczowe wartości widoczne we wszystkich produktach GROHE i stanowią podstawowy element filozofii projektowania. Prostota. Począwszy od opakowania, a kończąc na panelach sterowania, pragniemy, aby doświadczenie z GROHE było możliwie najbardziej intuicyjne. Humanizm. Naszym celem jest stworzenie produktów, które będą całkowicie zrozumiałe przez naszych klientów, przez co będą chcieli z nich korzystać jeszcze wydajniej i dłużej. Nasze produkty zachęcają, by z nich korzystać, są przystępne i intuicyjne. Wydajność. GROHE osiągnęło równowagę pomiędzy estetyką a funkcjonalnością. To oznacza, że nasze produkty są nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale i wyróżniają się perfekcją działania.

meble łazienkowe / armatura / grzejniki / ceramika

wizualizacje 3d

Polecamy profesjonalną pomoc w funkcjonalnym i ciekawym zaaranżowaniu tego niezmiernie ważnego w życiu codziennym pomieszczenia. Często przy tworzeniu tak niewielkich pomieszczeń jakimi są zazwyczaj łazienki potrzeba dużych kompromisów i ustalenia priorytetów projektowych, dlatego pomoc specjalisty – projektanta okazuje się często niezbędna. 

Kupując płytki warto mieć świadomość pewnych zasad, aby uniknąć potem rozczarowania i niepotrzebnego stresu związanego z remontem i wykańczaniem mieszkania. Płytki ceramiczne są materiałem bardzo specyficznym. Tak w uproszczeniu jest to uformowana i wypalona glina która w procesie prasowania, dekorowania i wypalania przyjmuje kształt i rodzaj uzależniony od technologii produkcji. Proces produkcji jest złożony i często zmienny a dodatkowo, te zmiany nie zawsze zachodzą tak samo. Mają na nie wpływ różne czynniki, na przykład wahania temperatury wewnątrz pieca tzw. krzywa wypału lub długość strefy studzenia. Dlatego po wyprodukowaniu płytek producenci oznaczają płytki na kalibry i odcienie. Żeby było ciekawiej czasami te same oznaczenia dla płytek pochodzących z dwu różnych dat produkcji nie muszą oznaczać, że dostaniemy identyczne płytki !!! 

Wynika to właśnie z tych zmiennych w procesie produkcji. Z tych powodów problemem może być kupowanie płytek „na raty” – czyli dokupywanie płytek po jakimś czasie z kolejnych partii tego samego produktu. Może się bowiem zdarzyć, że mimo naszych oczekiwań, dokupione płytki będą różniły się kalibrem albo odcieniem. Dlatego warto przy składaniu ponownego zamówienia dokładnie określić z jakiej partii produkcyjnej pochodzą zakupione przez nas płytki – podajemy nazwę produktu, kaliber, odcień, oraz datę produkcji ( wszystkie te informacje są na opakowaniach –w takim przypadku najlepiej udać się do sklepu posiadając opakowanie z płytek zakupionych za pierwszym razem co ułatwi sprzedawcy zamówienie właściwych płytek. Może się jednak zdarzyć że płytki w określonej kalibracji, tonacji oraz dacie produkcji nie ma już na magazynie. W takim przypadku jesteśmy zmuszeni zakupić płytki jakie są dostępne – ale zwracajmy uwagę na zachowanie przynajmniej tych samych parametrów w zakresie kalibracji i tonacji.